איזה מטבח הכי מומלץ?

מטבח מודרני

האם אתם אנשים שיותר מחוברים לטבע? לכפר? או שאולי אתם יותר אוהבים דברים מודרניים וחדשניים? השאלות האלו הן שאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם בוחרים את המטבח החדש שלכם. לכל אדם יש העדפות שונות, ולכן כל מטבח צריך להיות מותאם לפי העיצוב אליו אתם מתחברים וכיצד הוא ישרת אתכם בצורה המיטבית . שני סגנונות העיצוב המרכזיים כיום בשוק המטבחים, הם המטבח המודרני ומטבח הפרובאנס. במאמר הבא תקבלו את היתרונות של כל מטבח כדי לעזור לכם לבחור איזה מטבח הוא הנכון עבורכם.

הכל נמצא על הסקאלה

קבלת החלטות, בטח כשמדובר בהשקעה כספית גדולה כמו מטבח חדש, צריכה להיעשות בכובד ראש ועם צוות המומחים הטוב ביותר. לכן, אנשי עיצוב המטבחים עשו הפרדה בין שני סוגי מטבחים עיקריים – המטבח המודרני, לבין המטבח הכפרי, מטבח הפרובאנס. ההפרדה בין השניים נועדה להקל על בחירת הלקוחות. למעשה, הלקוחות לא צריכים לבחור בין מטבח מודרני לבין מטבח פרובאנס, אלא לבחור בין המנעד הרחב שעומד על הסקאלה שבין השניים.

אם אתם אנשים שיותר מתחברים למראה הטבעי והכפרי, תוכלו לבחור מבין סגנונות שונים של מטבח בסגנון פרובאנס. אם אתם אוהבים את המראה המודרני, חדשני ואורבני, תוכלו לבחור מבין המנעד של סגנון זה. בכל מקרה, הבחירה הנכונה ביותר תהיה למצוא את האיזון שבין שני המטבחים, בצורה כזו שתשלב את כל האלמנטים שחשובים לכם במטבח.

הפרמטרים לפיהם תבחרו את המטבח שמתאים לכם

  • אווירה – אחד הדברים החשובים שצריך לחשוב עליהם טרם תכנון המטבח, הוא איזו אווירה תרצו שתהיה לכם בזמן שאתם נמצאים במטבח. לכל אחד מהמטבחים יש אווירה אחרת והן שונות אחת מהשנייה. במטבח המודרני, האווירה מעט יותר קרירה, ובעלת עיצוב טכנולוגי מתקדם ונקי, כך שבהחלט תוכלו להרגיש שאתם במסעדת שף יפנית מתקדמת. לעומת זאת, במטבח הפרובאנס, האווירה רגועה ושקטה יותר. שימוש בחומרי הגלם הטבעיים כמו עץ, משרים אווירה של חום ונעימות.
  • נוחות – המטבח המודרני מאופיין בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר. על כן, הוא בעל תחושה יוקרתית ואלגנטית, וממש יכול להיראות כמו מטבח שנלקח ממגזין קטלוגים של מטבחים מודרניים. כל מי שמאמין ונהנה מיתרונות הטכנולוגיה, מטבח מסוג זה בהחלט יכול להתאים לו. לעומת זאת, מטבח הפרובאנס הוא הרבה יותר קלאסי ונעים, ולכן נוח לשהות בו לאורך זמן רב, בצורה כזו שהעיצוב שלו לא ימאס עליכם לאחר מספר שנים.
  • מרחב – בתכנון של מטבח חדש, אחד הגורמים החשובים ביותר הוא המרחב שיהיה לנו לעבוד במטבח.  מרחב נוח יגרום לכם להרגיש חופשיים בתוך הבית, אם הוא מסודר בצורה הנכונה. במטבח המודרני, הדגש יהיה על עיצוב מרחב שיתן לכם תחושת חופש אמיתית, גם כשאתם נמצאים בין 4 קירות הבית. במטבח הפרובאנס, תחושת המרחב תתבטא בתחושה חמימה, עוטפת וביתית, בזכות השימוש בחומרים טבעיים וחמים יותר.

מטבח מודרני

מטבח בעל סגנון מודרני, יתאפיין בעיצוב מינימליסטי ונקי, עם מראה יוקרתי וחדשני. גם לאחר מספר גדול של שנים, הוא עדיין יהיה רלוונטי בנראות שלו. לרוב, המטבח יהיה חכם, וישלב בתוכו את החידושים הטכנולוגיים במתאימים למטבח. בנוסף, הוא מגיע עם פתרונות אחסון חכמים ושימוש במכשירים הטובים והיוקרתיים ביותר. האווירה במטבח נעימה, נקייה ועם נוחות מקסימלית. הצבעים של המטבח יהיו בדרך כלל צבעים נקיים כמו מטבח מודרני אפור או לבן

מטבח פרובאנס

עיצוב מטבח בסגנון פרובאנס נלקח בהשראת העיצובים הכפריים, אבל הוא מעט יותר יוקרתי ומעודן. הוא יכול להיות מטבח פרובאנס שמנת, מטבח פרובאנס לבן או עוד הרבה צבעים וסגנונות. במטבח הפרובאנס נעשה שימוש בחומרי גלם טבעיים כמו סוגי עצים שונים, עצים איכותיים ויפים למראה שמשתלבים נהדר במטבח. צבעי המטבח יהיו חמימים, שקטים ועדינים, בצורה כזו שתשרה במטבח אווירת חמימות ורוגע, והרצון לבלות שעות רבות במטבח.

אז את מי בוחרים?

כשאתם שואלים את עצמכם איזה מטבח הכי מומלץ, התשובה לשאלה צריכה להיות – לפי טעמכם האישי. כמו בכל עיצוב אחר, מטבח צריך לבחור לפי סגנון עיצובי ואומנותי אליו אתם מתחברים. אם אתם מחפשים מראה יותר טבעי, תלכו על מטבח הפרובאנס. אם אתם מחפשים מראה יותר חדשני ואלגנטי, תבחרו במטבח המודרני. כך או כך, במטבחי גביר תוכלו לבחור בכל אחד מהמטבחים האלו. החברה שלנו תלווה אתכם ותעזור לכם לבחור את המטבח הטוב ביותר עבורכם, לפי הדרישות, הסגנון והתקציב.