סגנון אנגלי לייט

סגנון אנגלי לייט

סגנון המטבח האנגלי מאופק וקלאסי מאד אך בולט בפרטים הקטנים והייחודים רק לו מה שבא לידי ביטוי בעיקר בגימורים עדינים ויפים. מבחינה עיצובית יבלטו פיתוחים, חריטות ועיצובים פרי עמל של תכנון עמוק, דיוקים רבים ואומנות יוצאת דופן. לרוב, נראה את אותן חריטות ופיתוחים בצידי הארונות, החזיתות ברגלי השולחן והכיסאות שישוו למטבח מראה אלגנטי ועתיק ומאידך עכשווי ומודרני על כל המשתמע מכך. המראה העתיק מצריך ליווי קפדני של הטכנולוגיות החדישות והמתוחכמות ביותר הקיימות בענף וזאת כדי לחלוש במקצועיות על קשת עיצובית הנעה בין מטבח מודרני וקר לבין הסגנון הכפרי והכבד.

משפחת ברייאר

מעצב/ת: חיה אורצל

משפחת מילר

מעצב/ת: אורית מילר

משפחת זלצמן

מעצב/ת: אסתי שפר

משפחת נחמד

מעצב/ת: שולמית שוורץ

משפחת רוגל

מעצב/ת: זיוה קוריץ

משפחת קורח

מעצב/ת: אביטל ברקוביץ

משפחת נפחא

מעצב/ת: ריקי גוזמן

משפחת שעיו

מעצב/ת: מעצב הבית

משפחת צדוק

מעצב/ת: אלישבע קובי

אנגלי לייט מהשורש

בפרק זה נתהה על התהוות שני הסגנונות הכל כך מוכרים והכל כך מנוגדים : המודרני והכפרי עד ליצירת מופת חדשה, מרעננת ועוצרת נשימה.

מטבח אנגלי קלאסי

המטבח האנגלי הקלאסי הוא מטבח ברמה מוקפדת מאד, כזו הדורשת חשיבה יסודית ממיטב המוחות בענף העולמי. שלא כמו בעבר, כיום מגוון סוגי העץ ויכולות המשחק, הפרזול הגימורים והחריטות שניתן לשלב עלו בכמות יוצאת דופן ובהחלט הסגנון האנגלי לוקח נתח נכבד בנושא משחקי חריטה אינסופיים.
עם השנים, קמה לה טכנולוגיה חדישה ומיומנת, תוכנות שעולות הון תועפות בנושא הצביעה והחריטה -קיבלו מקום של כבוד במפעלי היוקרה בענף והטביעו חותמת אומנות יוקרתית בסגנון האנגלי. סגנון עיצוב של מטבח אנגלי אהוב ומבוקש מאד בשוק אך לרבים היה חסר טאץ' מחודש. הישן והכבד עשו את שלהם ופינו את מקומם למראה המודרני.
המטבח המודרני שונה מאד מסוג המטבח האנגלי. מטבחים מודרניים הם בעלי קן עיצוב אחיד, חלק וללא גימורים וצורות מיותרות. אנשים המבקשים לעצמם מטבחים מודרניים ככל הנראה יאהבו את הניקיון השלמותי והגימור החלק שמתקבל בסגנון המודרני.
ברוב המקרים, מטבחים מודרניים עשויים מעץ, מתכת או כל חומר אחר שיעניק את המראה הנקי והקלאסי. לרוב, ניתן לראות במטבחים מודרניים צבע אחד המרכיב את המטבח ולעיתים יצורף אליו צבע נוסף שישבור מעט את המראה הקלאסי.
פעמים רבות ניתן לראות מטבחים לבנים עם גימורים שחורים על בחזית הארונות או על המכשירים הנמצאים במטבח והם שיתנו מענה לאוהבי המראה הקלאסי והרגוע.
סגנון מטבח מודרני קלאסי דורש אחר רקע חלק, נקי, רגוע וללא משיכת תשומת לב מיותרת של מגוון פרזולים ויצירתיות מתקדמת במטבח ובארונות.
כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים לעצב את הבית שלהם ואת חדר המטבח בסגנון מודרני שנותן לבית מראה נעים ומזמין שמציע הסגנון המודרני .

מטבח כפרי

המטבח הכפרי הוא מטבח חי במהותו, שלא כמו המטבח המודרני המאופיין במנימליזם של צבעים וגימורים. המטבח הכפרי משלב בתוכו אלמנטים של עץ ולרוב נוכל למצוא נגיעות של עץ טבעי בשולחן, באי, או במתחמי העבודה השונים. המטבח הכפרי יהיה כבר מטבח עם יותר פריטי עיצוב לעומת המטבח המודרני ויכניס לתוכו גם יותר מכשירים חשופים לעין.
לרוב אותם מכשירים לאו דווקא צריכים להיות שימושיים אך תפקידם הוא להוות את המראה הכפרי, הצבעוני, המעט מיושן בעל ניחוח חדשני.
סגנון עיצוב של מטבח כפרי הוא סגנון עיצוב יותר פתוח ונועז, הוא לא מפחד לשלב בין צבעים שונים שלא תמיד יובן החיבור ביניהם, אך בהחלט נשתמש בחומרים יוצאי דופן כמו סוגי מתכות, עץ, זכוכית ועוד. קשת הצבעים רחבה על מנת ליצור ייחודיות וגיוון, אך עדיין נראה את אותן החזיתות והארונות בצורה חלקה ואחידה.
בנוסף, עיצוב המטבח הכפרי מתבטא יותר בחפצים הנמצאים במטבח דווקא, באלמנטים שמרכיבים אותו, בצבעים שנמצאים בחלל ופחות בצורת הגימורים ובגוון המטבח האחיד כמו שנוכל לראות בסגנון עיצוב של מטבח אנגלי או המודרני.

מה נולד מכפרי, מודרני ואנגלי?
ברוך הבא לאנגלי לייט.

הקרקע הפוריה לאומנות שיש בסגנון האנגלי והכפרי נתנה במה ומעוף לאדריכלים יצריתיים ואלו מצידם, איתגרו את המפעלים בקשת בלתי נדלית של סוגי חריתות, פרזול ועוד. כל זאת הביאו את היצרנים למסקנה ששילוב בין עולמות כל כך שונים ביסודם יכולה להוליד סגנון מבריק, יצירתי ובעיקר עוצר נשימה כזה העונה על צרכיהם של סקאלת צרכנים רבה.
הבסיס בעיצוב יהיה זהה למטבח האנגלי שיכלול גימורים מיוחדים במרחב המטבח וגוון של צבעים בהירים ונקיים, אך לא יהיה בעל אופי נועז המשלב מגוון רחב מאד של עיטורים, חריטות ומסגרות כמו בסגנון הכפרי.
במטבח אנגלי לייט נוכל לראות את אותם סגנונות החריטה אך בצורה רכה ועדינה יותר ופחות בולטת לעין.
המטבח עדיין יהיה מורכב ממגוון של צבעים בהירים יותר אך נוכל גם לראות בו מדי פעם שבירות בגוון מהמטבח הכפרי תוך דילוג עדין על הכבדות שיכולה להיווצר.
להבדיל מהמטבח האנגלי בו רוב המכשירים פרודוקטים נמצאים בארונות, בסגנון האנגלי לייט נוכל לראות את אותם האלמנטים חופשיים לעין גלויה, מה שהושאל מהסגנון המודרני.

למי מתאים סגנון עיצוב כזה?

סגנון של עיצוב מטבח אנגלי לייט מתאים לאותם אנשים שאוהבים לגוון בין סגנונות עיצוב שונים. יש להם תשוקה גדולה לקלאסיות ומצד שני לא יכולים לעמוד ביופים של עיטורים וגימורים אומנותיים. סגנון אנשים שלאו דווקא יבחרו בצבע מרכזי אלא ירצו לשבור את הגוון הבהיר עם גוון נוסף בולט לעין.
סגנון עיצוב זה מתאים לאנשים קלאסיים עם ראיה חדשנית יותר שירצו להכניס את טביעת האצבע הנקיה והאלגנטית לתוך אומנות יצירתית.
במידה ואתם מאותם אנשים בעלי ראיה חדשנית, ששילוב העולמות נגע לנפש האצילית שלכם אתם בהחלט צריכים לחשוב ולהתייעץ איתנו על סגנון האנגלי לייט כהשראה ממשית למטבח החלומות שלכם.

חברת גביר, תוכלו לעצב לי מטבח בסגנון הזה?

החלטתם להרחיב אופקים וללכת על זה?
בהחלט מצאתם את המקום הנכון. חברת גביר מטבחים יעניקו לכם מקצועיות, יצירתיות ומעוף לסגנון עיצוב מרהיב, חדשני וללא ספק ייחודי.
גביר מטבחים יספק לכם מטבח מיוחד במינו ותהנו משירות איכותי מבעלי המקצוע האיכותיים ביותר שיש בשוק.
הרמה העיצובית בגביר מטבחים הפכה להיות שם דבר בענף המטבחים הישראלי והיא חולשת על מאות מטבחים בעלי ראיה ייחודית, מקורית ויוצאת דופן.