מה עדיף חברת מטבחים או נגר פרטי

מטבח יוקרתי

החלטתם שהגיע הזמן להתחדש במטבח חדש. יכול להיות שתסתכלו בקטלוגים של מטבחים וממש תתחברו, וגם יכול להיות שתגיעו לבית של חבר ותקבלו השראה מהמטבח שלו. אז איך תחליטו אם להזמין את המטבח מנגר פרטי או מחברת מטבחים? במאמר הבא נעמוד על ההבדלים בין מטבחים מחברה מקצועית, סוגי מטבחים כמו מטבח מודרני או מטבח פרובנס ומה המשמעות של הזמנת מטבח מנגר.

מה ההבדל בין מטבחים מחברה מקצועית להזמנת מטבח מנגר?

תתארו לכם שאתם רוצים לחגוג אירוע כמו יום הולדת, ויש לכם תקציב שמספיק למסעדה יוקרתית. עליכם לבחור האם  להזמין מקום במסעדת יוקרה בעלת שם, שקיבלתם הרבה המלצות על המנות שלה וכעת אתם מגיעים לטעום אותן, או לבחור בשף פרטי שיתאים את המנות לבקשות שלכם.

זה בדיוק אותו הדבר עם הזמנת מטבח מחברה או מנגר פרטי. כשאתם בוחרים בחברת מטבחים, יש בפניכם חדר תצוגה או קטלוג עם שלל מטבחים מרהיבים, כך שאתם לא צריכים לשבור את הראש ולחשוב על עיצוב. לעומת זאת, עם נגר פרטי, אתם מספרים לו על הרצונות שלכם והוא מתאים לכם מטבח בהתאם לתקציב שלכם.

היתרון בהזמנת מטבח מחברת מקצועית

גביר מטבחים, היא חברת מטבחים מקצועית שהתחילה את דרכה כנגרייה קטנה בירושלים. בחלוף השנים, החזון גדל, והנגרייה הפכה למפעל שמשתמש במכונה החדשנית CNC שמייצרת חיתוכים וגימורים מדוייקים וממוחשבים להפליא. הפעולות שהמכונה מבצעת, גדולות ואיכותיות הרבה יותר ממעשי ידיהן של אדם, גם אם הוא הנגר הטוב בעולם.

לכן, היתרון הגדול ביותר של חברת מטבחים הוא ההיצע הגדול ומגוון המטבחים שהיא מייצרת, יחד עם סגנונות עיצוב שונים שניתנים לבחירת הלקוח. לחברת מטבחים יש מגוון גדול יותר של חומרי גלם מהם ניתן לבחור.

בנוסף, לחברה יש שירות לקוחות וייעוץ זמין עבור המתעניינים או עבור אלה שכבר בתהליך רכישה, וזה מקל באופן משמעותי על ההתנהלות מול חברת המטבחים. זאת ועוד, החברה עובדת מול לו"ז מסודר שקבעה עם הלקוחות, ולכן היא מחוייבת לעמוד בו ולא יהיו עיכובים. מבחינת עלויות, העלות תהיה ידועה מראש כך שתוכלו לתכנן את התקציב שלכם.

הזמנת מטבח מנגר

כשאתם בוחרים בנגר, התהליך יותר אישי ומאפשר לכם לבחור בדיוק רב וגמישות את המטבח אותו אתם רוצים. נגרים פרטיים גם הם בעלי ניסיון רב ויכולים לעצב מטבחים יוקרתיים עם סגנונות שונים. אבל קחו בחשבון שמשום שמדובר באדם יחיד ולא חברה, יתכן והעיצוב אותו תרצו לא יהיה זמין באותו רגע ותצטרכו לשלם כסף נוסף על זה ולהמתין עד שהנגר יזמין חומרים שאתם רוצים.

סגנונות מטבח להזמנה מגביר מטבחים

בין אם חלמתם על מטבח בסגנון כפרי, בהשראת החופשה שהייתה לכם בצרפת, ובין אם המודרניות קורצת לכם ואתם רוצים מטבח עכשווי וחדשני, אצלנו בגביר מטבחים תוכלו לבחור ולממש את הפנטזיה שלכם.

מטבח מודרני

מטבח כזה, יעוצב בסגנון יוקרתי בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. קו העיצוב הוא נקי ומינימליסטי, בשונה מהסגנון הכפרי שהוא יותר עשיר. בחירה במטבח מודרני יהיה עדכני עבורכם גם בעוד 10 שנים. המטבח משלב בתוכו אלמנטים חדשניים והוא מטבח חכם עם פתרונות אחסון מתוחכמים, מכשירי יוקרה בארונות ועוד. המטבח משדר אלגנטיות, מקוריות ואווירה נעימה שמתאימה בדיוק למאה ה-21.

מטבח פרובנס

מטבח שמעוצב בסגנון פרובאנס, מקבל את השראתו מהעיצוב הכפרי, ובאותו הזמן טומן בחובו נגיעות יוקרתיות ומעודנות. הקו העיצובי שלו מתבסס על שילוב חומרי עץ כמו עץ מלא, עץ סדנוויץ', וסוגים אחרים של עצים, כמובן הזנים האיכותיים ביותר. מטבח הפרובנס לא ישלב בתוכו צבעי מתכות והאווירה הכפרית במטבח מתאפיינת בצבעים עדינים, נעימים ורגועים. המטבח משרה שהות נעימה וחמימה, כזו שמזמינה את המשפחה לבלות במטבח ברוגע ושיתוף חוויות היום.

לסיכום

מטבח הוא לב ליבו של כל בית. כשאתם מזמינים מטבח, תרצו להזמין מחברה שיודעת את העבודה ומלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שהחלום שלכם יתגשם. כשאתם בוחרים בגביר מטבחים, מובטח לכם מטבח ברמת גימור מושלמת, עם דיוק, יצירתיות וחדשנות. שביעות הרצון של לקוחותינו היא הדבר החשוב לנו ביותר. המוצרים שתקבלו יהיו האיכותיים, היוקרתיים והאומנותיים ביותר בשילוב עם מקצועיות מנצחת. אנחנו כאן בשביל ליצור לכם את מטבח החלומות.