איך ניתן להוזיל עלויות מטבח

מטבח מודרני

החלטתם שהגיע הזמן להחליף או לשפץ את המטבח, מזל טוב. עכשיו אתם מעוניינים לחסוך בעלויות? כי שיפוץ או החלפת מטבח עלולה להיות יקרה מאוד! במאמר הבא נביא לכם טיפים שונים להוזלת עלויות כאשר מחליפים או משדרגים מטבח. יש הרבה מאוד טיפים שיוכלו לעזור לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים.

השוואת מחירים

כלל ראשון לשיפוץ מטבח הוא להשוות מחירים. אף פעם אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת תמיד תבחנו כמה הצעות מחיר. פעמים רבות יש פערים עצומים בין הצעות המחיר.

אבל חשוב מאוד לקרוא טוב מאוד מה אתם מקבלים!

יכול להיות שקיבלתם מחברת מטבחים אחת הצעת מחיר של נניח 40,000 ₪ ולאותו מטבח קיבלתם הצעת מחיר נוספת מחברה אחרת בסך 30,000 ₪ לכאורה החברה השניה זולה יותר לא? לא בהכרח. מאוד חשוב לשים לב לחומרים ולפרטים הקטנים. כמה שאלות שכדאי לשאול הם:

  • כמה מגירות כלול במחיר? בדרך כלל כל מגירה מוסיפה במחיר כי למגירה יש עלות יותר גבוהה מארון.
  • כמה מטר ארונות?
  • האם המחיר כולל מדידות פיזיות של המטבח? בלי זה עלול להיות מצב שהתוכניות לא מדוייקות ואז יהיה עלויות יקרות של התאמת הארונות שהוזמנו לגודל האמיתי של המטבח
  • מי היצרן של המסילות למגירות? יש מסילות איכותיות של בלום ודומיהם ויש הרבה מסילות סיניות שעלולות להשבר מהר מאוד
  • מי היצרן של המגירות? גם כאן יש יצרנים איכותיים ופחות.
  • איזה סוג פרומייקה? למשל מטבח נאנו הוא יקר יותר מפרומייקה רגילה.
  • איזה סגנון מטבח מדובר? מטבח מודרני למשל, יהיה כנראה זול יותר ממטבח פרובנס שכולל הרבה עיטורים על הארונות.

החליטו מראש על תקציב

כאשר אתם מעצבים את המטבח שלכם קחו בחשבון שיש דגמים יקרים ודגמים זולים. על איכות אמנם לא היינו ממליצים להתפשר, יש לכם שנים ארוכות להנות מהמטבח שלכם אבל על קלאפה חשמלית כן ניתן לוותר. קל מאוד להגיע ברכישת מטבח לסכומי עתק. דוגמאות לדברים שמייקרים את המחיר הם: מגירות, קלאפות, קלאפות חשמליות, ארונות אינטגרליים.
כשיש לכם תקציב ברור שאותו תכננתם להוציא תוכלו לבנות את המטבח המתאים לכם יותר בקלות. בדיוק כמו כשבאים לקנות רכב מחליטים מראש על תקציב, ובהתאם לזה קונים רכב? כך גם במטבח.

לכו על דוגמאות קלאסיות לאומת דוגמאות מיוחדות

בכל חנות יציעו לכם גם דוגמאות של מטבחים עם עיטורים וידיות אינטגרליות וגם דוגמאות מודרניות, שימו לב שלמטבח בינוני ההבדל בין ארונות חלקים לבין ארונות מעוטרים יכול להגיע להפרש של למעלה מ10,000 ₪ ולפעמים זה פרט שניתן בהחלט להוזיל בו עלויות.

לסיכום איך נחסוך בעלויות המטבח?

להגיע עם תקציב ברור! לא לוותר על איכות, אבל כן לוותר על ריבוי מגירות, קלאפות ודוגמאות מרובות עיטורים!