מה זה מטבח נאנו?

מטבחי נאנו

מטבח נקי, אחד כזה שלא מצריך מעבר עם סמרטוט לאחר כל שימוש, הוא באמת חלומו של כל אחד או אחת שאוהבים לבלות זמן במטבח, בטח כשיש ילדים קטנים שאוהבים להעביר את ידיהם על כל משטח. מומחים מתחום פיתוח המטבחים פיתחו טכנולוגיה חדשה שתשמור לכם על המטבח נקי, בלי הצורך להעביר עליו סמרטוט בכל שעה. כל הפרטים על מטבח נאנו במאמר הבא.

הפתרון למטבח נקי

מטבח הוא חלק מרכזי בבית, אפשר לומר שהוא לב ליבו של הבית. אנחנו מתכנים ומעצבים אותו כך שישרת אותנו בצורה הנוחה ביותר, ולרובנו גם חשובה הנראות ושהמטבח ישאר נקי בלי לכלוך ושריטות. רצון משותף כזה, נתן נקודה למחשבה למפתחי חומרים שהמציאו פתרון נהדר שמאפשר לכם לעצב מטבח נקי ומעוצב, בלי להיות משועבדים לנקיון.

מה זה  נאנו?

ננו זה טכנולוגיה מיוחדת שפותחה בחברה גרמנית בשם ELESGO. החומר מונע סריטות, דוחה לכלוך מאפשר ניקיון קל ועוד. הטכנלוגיה רשומה כפטנט רשום.
חומר הנאנו, הוא חומר שפותח בצורה טכנולוגית ויש לו תכונות טפלוניסטיות (דברים לא נדבקים אליו), וכך הוא מצליח להרחיק את השריטות והלכלוך ממנו. גם אם הילד שלכם אוהב לבוא למטבח, לעזור לכם בבישול ואז להעביר את ידיו לאורך כל המטבח, ככה סתם בשביל הכיף – עם ציפוי נאנו זה לא יקרה והמטבח ישאר בעל מראה נקי ונעים.

למה לבחור במטבח נאנו

בראש ובראשונה, מטבח שמגיע עם ציפוי נאנו שומר על מראה חדש ונקי לאורך זמן. מבחינת העיצוב, המטבח הוא מרהיב ביופיו, ושטח הפנים שלו נקי ובעל מראה חלק. אחד היתרונות הגדולים ביותר, הוא שהמשטח שלו דוחה חיידקים. כלומר אנטיבקטריאלי, ולכן בקטריות לא יכולות להידבק אליו, וזה מאפיין מאוד חשוב באזור שבו תמיד יש אוכל. זאת ועוד, למי מכם שחולה נקיון ולא מספיק לו שהמטבח נראה נקי בזכות הנאנו, תמיד יוכל להשתמש במטלית לחה ובכך נגמר הסיפור. התחזוקה של המטבח קלה מאוד וחוסכת לכם זמן רב. יתר על כן, משטחי מטבח הנאנו מגיעים בגוונים שונים מהם תוכלו לבחור את המועדף עליכם.

איך פועל החומר?

כשאתם מסתכלים על משטחים, הרבה פעמים הם יכולים להיראות לכם חלקים, אבל האמת היא שלא כך הדבר. גם כשמדובר בזכוכיות חדשות, אם תביטו בה דרך מיקרוסקופ תוכלו להבחין בחרכים קטנטנים. כאשר משטח לא אחיד וחלק במאה אחוז, מצטברים בתוכו אבנית ולכלוך שנשארים זמן רב והורסים אותו. טכנולוגיית הנאנו, היא טכנולוגייה שקורית בעזרת תהליך כימי שהופך את חומר המשטח להומוגני ואחיד.

כשתקבלו את התוצאה הסופית, יהיה לכם תוצר מוגמר מושלם ללא חריצים וחרכים. בזכות העובדה שהחומר הומוגני, גם עם ידיכם יהיו מלאות בלכלוך או שמנוניות, זה לא יתפס על המשטח וכך הוא נשאר נקי לאורך זמן. מאפיינים אלו גורמים למטבח להישאר עמיד לשנים רבות, וזה חוסך לכם עלויות עתידיות והחלפת מטבחים שנשחקים מהר יותר.

עמידותו של החומר

חומר הנאנו יכול לשרוד שנים ארוכות, אפילו יותר מחייהם של בני האנוש. זהו חומר איכותי ביותר שנשמר לאורך שנים, יותר מחומרים אחרים בהם משתמשים לציפוי מטבחים. הנאנו עומד בטמפרטורה של עד 180 מעלות, בלי שצבע המשטח ישתנה או ידהה. אם כי חשוב לציין שעל מנת לשמור על הצבע בצורה הטובה ביותר, עדיין חשוב לא לחשוף את המשטח לחום גבוה לאורך זמן ובקביעות. כל עוד אתם שמים דברים חמים על המשטח למספר שניות, כמו מחבת חמה או כוס שתייה חמה, הכל בסדר ושום נזק לא אמור להיגרם.

מטבחי נאנו מבית גביר מטבחים

אצלנו בחברה תוכלו לעצב את המטבח המושלם עבורכם, כזה שישאר נקי וחדש לאורך שנים רבות. נגמרו הימים בהם אתם צריכים להקדיש שעות לנקיון המטבח. מהיום, תוכלו להשתמש במטבחים בעלי ציפוי נאנו, ולהזמין את הילדים לבלות יחד איתכם במטבח, ללא חשש מהלכלוך שידבק.

שימו לב – קיימות חברות רבות שמנסות לחקות את הננו בחוסר הצלחה. וודאו שאתם קונים רק בחברה שתספק לכם מטבח מנאנו מקורי ולא זיוף!

כשאתם בוחרים בגביר מטבחים, עליכם לדעת שאתם הולכים לקבל מטבח ברמה הגבוהה ביותר, בשימוש עם החומרים האיכותיים ביותר, ובנוסף לכל אתם בוחרים בחברה שעובדת בשיתוף פעולה עם חברת מטבחי בלורן הבכירה שהיא היבואנית הרשמית של החברה האוסטרית BLUM, שהם בפני עצמם מטבחים בעלי שם עולמי.