מה צריך לדעת כשקונים מטבח

תכנון מטבח נכון

כאשר קונים מטבח חדש משקיעים בו הרבה מאוד כסף ולכן כדאי שתעשו את זה כמו שצריך. יש כל מיני דברים שחשוב שתדעו כאשר אתם קונים מטבח. במאמר הבא המומחים של גביר מטבחים יעשו לכם סדר ויספרו מהם הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת בקשר לתכנון המטבח ולחומרי הגלם.

תכנון המטבח

שלב חשוב מאוד ברכישת מטבח הוא תכנון המטבח. לתכנון נכון של המטבח יש השפעה רבה על איכות השימוש והתועלת שתפיקו ממנו. אם אין לכם מעצב פנים בחברות רציניות יקצו לכם אחת שתעזור לכם לתכנן את המטבח שיתאים לכם ולסגנון החיים שלכם.

נגישות

בעיצוב המטבח צריך לשים דגש על הנוחות והנגישות של החפצים והריהוט במטבח. שימו לב לעצב את המטבח לפי הצרכים שלכם שארון הצלחות יהיה קרוב לפינת האוכל, הסירים ליד הכירה, המקרר והחלב קרוב לקפה וכו'.

שלבו כמה שיותר מגירות במטבח

ככל שתשלבו יותר מגירות במטבח שלכם כך שטח האיחסון יהיה רב יותר. והארגון יהיה פשוט יותר. נכון שמגירות מייקרות את המטבח וצריך לשים לב לתקציב אבל מגירות עוזרות מאוד לסדר של המטבח.
אנו ממליצים לשלב גם מזווה דבר שעושה סדר במטבח.

מה צריך להיות עומק הארונות

אנו ממליצים על עומק קבוע של 60 ס"מ בארונות התחתונים ו 32 ס"מ בארונות העליונים במידה ואתם עושים ארונות מדורגים כמו שמקובל היום. אם המטבח שלכם קטן אנו ממליצים לבנות את הארונות העליונים גבוהים וגדולים יותר כדי להוסיף שטח אחסון. אך אם המטבח שלכם מספיק גדול לא כדאי להעמיס יותר מידי ארונות בחלק העליון של המטבח. מה שייצור מראה יותר מרווח.

מנגנון פתיחת הארונות

בארונות העליונים כדאי להשתמש בקלאפות שנפתחות כלפי מעלה. כך תוכלו לראות בקלות יותר את תכולת הארון ותחסכו בדפיקות והיתקלויות כאשר הארון פתוח.

חומרי הגלם

לחומרי גלם איכותיים השפעה רבה על המטבח, על המראה שלו, על העמידות וכן על משך זמן ניקיונו.
הארונות אמורים להיות מיוצרים מעץ סנדוויץ איכותי. החלק הפנימי צריך להיות מצופה בפורמייקה בדרך כלל בצבע אפור פשתן או לבן, מה שהופך את המטבח למעוצב יותר ואת הניקיון לפשוט יותר וגם מעיד על חומר גלם איכותי.
המגירות צריכות להיות של חברת מגירות איכותית כמו בלום, וכן הקלאפות, הצירים והמסילות של חברות גרמניות איכותיות ולא ייצור סיני זול.